Pakiety usług serwisowych PDF Drukuj Email

Podstawową misją naszej firmy jest zapewnianie opieki informatycznej dla firm. Proponowana przez nas obsługa informatyczna pozwala na elastyczne wybranie zakresu wsparcia. Pozwala to obniżyć koszty usług IT, zachowując przy tym wysoką jakość tych usług oraz ich systematyczne wykonywanie.
Umowa serwisowa, którą podpisujemy z klientami, zapewnia m.in. szybki czas reakcji naszego serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Umowy serwisowe rozliczane są w formie zryczałtowanej opłaty miesięcznej za określony pakiet usług.
Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej:

  • audyt sprzętu i oprogramowania,
  • doradztwo przy wyborze rozwiązań teleinformatycznych,
  • doradztwo przy zakupie nowego sprzętu i oprogramowania,
  • instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy,
  • preferencyjne ceny na sprzęt komputerowy,
  • okresowa konserwacja oprogramowania komputerowego,
  • okresowa konserwacja sprzętu komputerowego,
  • administracja serwerami firmy,
  • administracja siecią LAN i dostępem do Internetu,
  • zarządzanie kontami pocztowymi i stroną WWW,
  • profilaktyka antyspamowa,
  • profilaktyka antywirusowa,
  • kopie bezpieczeństwa danych na nośnikach Klienta,
  • automatyczne kopie bezpieczeństwa danych na naszych bezpiecznych serwerach kopii,
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego firmy,
  • inwentaryzacja oprogramowania firmy,
  • Polityka Bezpieczeństwa,
  • szkolenia dla pracowników i właścicieli firm w zakresie zagadnień związanych z IT, ochroną danych osobowych, bezpieczeństwa,

Zakres usług IT dopasowujemy do potrzeb każdego klienta na podstawie:
  • ilości komputerów i serwerów klienta,
  • czasu reakcji na wezwanie,
  • ilości wizyt w miesiącu objętych zryczałtowaną miesięczną opłatą,
  • oprogramowania zainstalowanego u klienta.